? ??????????????Creepy!? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??11 Grabs Today. 365 Total Grabs. ??????Ge
t the Code?? ?? ?????????????????????????????????Never Let You Go? ????? ?????? ???Rating: 4.8 (4 Ratings)??11 Grabs Today. 3868 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Love to Hat BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, April 23, 2009

KU RINDU MA'FIRAHMU...




YaAllah….. aku merinduimu ya Allah… sunyi teramat hatiku malam ini… ya Allah siapa aku sebenarnya……? Adakah aku hambaMu yang betul2 bertaqwa…. Lalai dan leka seolah2 tidak mahu lari dalam hidupku….mengapa sukar bagiku untuk istiqamah dijalanMu ya Allah… terkadang perasaan bersalah terhadap diri sendiri menghantui hidupku…. Selalu saja ku bertanya… apa tujuan aku dicipta diatas muka bumi Mu ini? persoalan itu sering ku timbulkan dalam jiwa… ku tahu ya Allah… lahirnya aku didunia ini hanyalah sementara dan tujuan diciptakan aku atas muka bumiMu ini tidak lain dan tidak bukan untuk beriman kepada Mu. Ya Allah… aku menyesali atas kelemahanku ini…. Namun kenapa perasaan kesal aku ini hanya sementara…? Tiada kekuatan untukku terus berjuang mendidik jiwa yang semakin hari semakin membeku ini… ya Allah………………… aku seperti tiada kata untuk diungkapkan… namun ku yakin YaAllah Kau tahu apa perasaanku sekarang… aku sedih……… sangat, aku merasakan seperti aku disisihkan oleh Mu ya Allah... aku bimbang ya Allah… bimbang2 aku tidak diberi peluang lagi untuk menjadi hambamu yang lebih bertaqwa. Ya Allah kenapa dengan diriku ini…….. apa telah jadi dengan hatiku…. Jangan sesekali Kau tutup pintu hatiku ya Allah untuk trus mencari hakikat hidup sebenar sebagai hambamu… aku ingin akan kebaikan… aku ingin menjadi hambaMu yang terbaik.. berilah kesempatan kepadaku untuk merasai kemanisan iman sebenar.

0 comments: